lauantai 10. helmikuuta 2018

Tervetuloa kotiin!


Viimeisen vuoden aikana tapahtui monta asiaa jotka johdattivat minua uutta kohti. Aika oli kypsä ja niin olin minäkin. Otin ja riuhtaisin itseni irti menneestä ja hyppäsin! Käytännössä tämä tarkoitti aikamoista paperisotaa ja järjestelyä. Lopulta tuli se päivä kun muutin pois. Kaikki tuttu ja turvallinen on nyt kaukana, eikä se haittaa.
Tämän kaiken jälkeen aloin tuntemaan outoja tuntemuksia. Saatan yöllä herätä ja syvä onnentunne tulvahtaa lävitseni. Olen vapaa.

Asun nyt toisessa kaupungissa, olen opintovapaalla ja opiskelen Käsi-ja taideteollisessa artesaaniksi. Harrastukset ja koulutyöt menevät mukavasti lomittain. Olen ahkerasti päivittänyt Instagramiin omien käsitöideni kuvia ja viime aikoina olen saanut monta kyselyä malleistani. Piti löytää uusi kanava, jossa voi jakaa ohjeita muille tarvittaessa. Tämä on nyt se kanava.

Tervetuloa mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogitekstisuositus

Hapsua elämään - helposti hienompaa

Jokin aika sitten näin kuvan instagramissa, jossa oli ihania nauhoja. Silmiini osui keinonahkainen hapsunauha ja päässä alkoi muodostua mont...